13. Homecoming, spiritweek & more

Vorige week maandag begon Spiritweek. Spiritweek is de week vóór de homecoming game & homecoming dance. Spiritweek is een week waarin (bijna) iedereen zich verkleed naar het thema van die dag. Ik zelf deed niet mee aangezien ik geen duikspullen of andere gekke kleren heb, haha. Alle leerlingen zijn er heel fanatiek over en trekken de gekste outfits aan. Sommige mensen hadden, op de dag dat we ons naar iets wat te maken had met water moesten kleden, een zwemband om in de klas en sommige hadden een heel snorkel ding bij zich, haha.  

Woensdag had ik weer een Cross Country race. Ik had nog steeds veel last van m’n benen en was daarom ook wel zenuwachtig. We moesten weer 3 miles rennen. Het ging gelukkig beter als de eerste keer en ik heb wel 80% gerend. Toen ik de laatste 100 meter aan het rennen was en iedereen langs de zijlijn stond te roepen, stonden er twee meisjes van m’n team keihard te schreeuwen “Go Jo, you can do it!!! A bear is chasing you!!!” Hahaha. Dat was wel grappig aangezien ze echt keihard stonden te schreeuwen. De bedoeling van de laatste 100 meter is dat je een sprintje trekt en nog zoveel mogelijk mensen inhaalt. Gelukkig was ik nu geen laatste geworden, maar 43e van de 46, yeah! Haha. Het klinkt echt triest maar hier doet echt niemand er dom of raar over. Zelfs andere scholen (je tegenstanders) moedigen je super veel aan. Ik heb een paar dagen geleden ook nieuwe renschoenen gekocht. M’n trainer dacht dat de pijn in m’n benen daar misschien aan lag. Vrijdag hadden we weer een rally. Deze rally duurde best lang (bijna een uur). Tijdens de rally werden dmv filmpjes de homecoming princes & princesses bekend gemaakt! Het waren van elk jaar 1 meisje en 1 jongen. De homecoming queen en king werden die avond bij de footballgame bekend gemaakt. Tijdens de rally werden er weer veel spellen gespeeld. Ik vind de rallies altijd wel leuk, omdat iedereen super enthousiast is. (Dit is een foto van een van de drie homecoming princes. Kwaliteit is niet zo goed maar dit is de enige foto die ik heb.)Die avond was de homecoming game. Het was gewoon een footballgame, maar dan met de uitreiking van de homecoming king & queen. Er was ook een soort optochtje van alle princes en princesses. Zij reden in dure auto’s over het veld en werden gepresenteerd aan het publiek. Helaas had onze school de game verloren, maar het was wel een leuke avond.Zaterdag heb ik gelukkig uit kunnen slapen. ‘S middags ben ik met mijn gastvader naar de halloweenshop gegaan om een outfit te scoren voor de homecoming dance. Dit jaar was de homecoming dance niet formeel (geen jurken enzo), maar was het thema ‘circus’. Ik had me maar als miem speler verkleed, omdat dat echt het simpelste is wat je kon doen en ik niet echt veel tijd had om iets anders te bedenken, haha. De dance was wel leuk, alleen waren er minder mensen dan ik gedacht had. Er waren wat spelletjes te doen en buiten was er een dj.Zondag heb ik weer uit kunnen slapen en zijn we ’s middags Marie bij haar moeder in Reno gaan ophalen. We zijn weer gaan eten bij een mexicaans restaurant (wat me inmiddels ook de neus uitkomt, maar goed) haha. Ik had maar een hamburger met friet besteld, zoals ik bijna overal doe. We waren weer laat thuis, maar gelukkig had ik de volgende dag geen school omdat het een soort van studie dag was.Wat wel echt niet fijn is, is dat al het kraanwater naar chloor smaakt. Een beetje alsof je zwembad-water drinkt.. Niet echt lekker dus. Ik neem altijd flesjes water mee naar school, maar als m’n water bij de training op is, moet ik het wel opnieuw vullen. Dit is trouwens in heel Amerika zo..

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te (blijven) lezen. Jullie kunnen rechtsboven in de toolbar (voor telefoon gebruikers) of links van het scherm (voor pc gebruikers) je email-adres invullen. Je krijgt dan een melding als ik een nieuwe blog plaats! 

Je kunt me volgen op insta (@josephinewilting) en toevoegen op Snapchat (xxxjoos).

XOXO Josephine

4 gedachten over “13. Homecoming, spiritweek & more”

  1. Hee Joosje, leuk geschreven weer! Zoveel mensen informeren naar je. Ze vinden het voor jou een geweldige ervaring. Geniet! En door je nieuwe loopschoenen ben je al 2 plekken gestegen. Top!

    Geliked door 1 persoon

  2. Josephine,

    Het wordt toch nog wat met je atletiek, zeker met zulke kekke schoenen. Leuk om je ervaringen te kunnen lezen. Merk je ook iets van de aanstaande presidentsverkiezing?
    Groet,
    Toos & Jo

    Geliked door 1 persoon

    1. Hoi Toos en Jo,

      Mijn gastgezin kijkt niet zoveel naar het nieuws, maar als ze het kijken, gaat het wel altijd over Trump of Hillary! Ook zie ik, als we in de auto zitten, kraampjes met allemaal Trump shirts, petten, vlaggen etc. langs de weg staan. Je ziet ook allemaal borden langs de weg met bijv: Trump, make America great again. Van Hillary zie ik eigenlijk bijna niks(?)

      Leuk dat jullie m’n blog lezen!

      Groetjes,
      Josephine

      Like

Plaats een reactie