35. Laatste blog in Amerika

School is al bijna 3 weken voorbij. Ik mis het wel maar het is ook wel lekker om vakantie te hebben. Over 9 dagen zit ik alweer in het vliegtuig terug naar Nederland. Het is zo snel gegaan en ik probeer deze laatste week zo veel mogelijk met vriendinnen af te spreken. 15 juni heb ik met Gina afgesproken en zijn we naar een klein riviertje achter iemands huis gegaan. Het was echt heel schattig. Voor de rest zijn we nog wat cadeautjes gaan halen voor verjaardagen die ik die week had. De dag daarna ben ik nog naar de graduation party gegaan van een vriendin van me. Vorige week maandag ben ik met Gina en haar ouders op hun boot gegaan en zijn we gaan wakeboarden, kneeboarden, waterskiien, tuben en skurfen. We konden het allemaal gratis doen omdat ze al die dingen hebben gekocht, dus het was wel echt chill. Het was superleuk om te doen want ik heb het altijd al eens willen doen. Het was minder moeilijk dan ik dacht! We zijn naar een groot meer gegaan ongeveer een halfuurtje rijden en we waren de enige op het hele meer! We hoefden dus ook niet uit te kijken voor andere mensen ofzo, haha. Het was die dag 40 graden dus ik was echt enorm verbrand, ookal had ik me wel gewoon ingesmeerd. Het was in ieder geval een super leuke dag! gingina22Deze week heb ik eigenlijk niet super veel gedaan. Ik ben al begonnen met het inpakken van m’n koffers en het is toch best lastig om precies uit te zieken wat ik wel en niet mee kan nemen, aangezien ik super veel spullen heb en maar een bepaald gewicht mee kan nemen. Gelukkig heb ik wel een extra koffer, dus hopelijk komt het allemaal goed. 21 juni was een goede vriendin van me jarig en ben ik de dag erna naar haar huis gegaan. Ze had ook nog cadeautjes voor mijn verjaardag, maar die kon ze niet geven op mijn verjaardag omdat zij en twee andere vriendinnen van mij op vakantie waren, dus dat had ze me een paar dagen geleden gegeven. Donderdag ga ik voor de laatste keer met een van m’n beste vriendinnen afspreken, want zij verhuisd die zaterdag al naar haar huis in Santa Barbara voor college, dus dat word wel verdrietig. Voor de rest ga ik op 4 juli (4th of July) waarschijnlijk naar Lake Tahoe met vriendinnen. 4th of July is een hele grote feestdag hier in Amerika dat word gevierd met vuurwerk en alles. Ik heb er wel echt zin in!

6 juli vertrek ik dan naar huis. M’n vlucht vertrekt om 8:20 vanuit Sacramento. Ik moet ongeveer 2 uur van te voren aanwezig zijn, dus we vertrekken rond 5 uur ’s ochtends hier thuis. 4 van m’n beste vriendinnen hier komen mee naar het vliegveld om afscheid te nemen! Daar ben ik wel echt heel blij mee want dan voelt het toch een beetje alsof ik echt tot het laatste moment met ze ben geweest. Ik zie er heel erg tegen op, maar heb ook super veel zin om m’n familie en vrienden weer te zien en om eindelijk weer friet speciaal, frikandel speciaal, bami, nasi, kroketten etc. te eten, haha. Ook kijk ik er heel erg naar uit om niet meer afhankelijk te zijn van mensen qua vervoer, want ik kan hier echt nergens heen zonder dat iemand me erheen moet rijden. Dat is wel echt super vervelend en ik kan dus ook niet wachten om op m’n fietsje te springen of de trein te pakken, haha.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te (blijven) lezen. Jullie kunnen rechtsboven in de toolbar (voor telefoon gebruikers) of links van het scherm (voor pc gebruikers) je email-adres invullen. Je krijgt dan een melding als ik een nieuwe blog plaats!

Je kunt me volgen op insta (@josephinewilting) en toevoegen op Snapchat (xxxjoos).

XOXO Josephine

 

2 gedachten over “35. Laatste blog in Amerika”

  1. Hartstikke Jammer dat het weer voorbij is. Je komt wel terug met een Koffer vol mooie, leerzame ervaringen die je niet meer tilt vergelten. Ik vond het heel erg leuk on Elke keer je Blog te Lezen!
    Geniet nog maar lekker van die laatste dagen . Deze levenservaring Kunnen ze je nooit meer van je afpakken!!👍👍
    Grtz marc kalkhoven

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie