29. Tennis & nieuw gezin

Hoi allemaal,

Sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel blogs meer plaats, maar ik heb het heel druk met alles!

Tennis gaat nog steeds super goed! Ik heb tot nu toe alle wedstrijden in de league gewonnen en ik kan het super goed met m’n team vinden. Ik heb een paar hele goede vriendinnen gemaakt en heb het heel leuk met ze! Twee weken geleden had ik een sleepover met drie vriendinnen en hebben we een movie night gehad. De dag erna zijn we gaan ontbijten bij een restaurantje en hebben we een kleine hike (wandeling met mooi uitzicht) gemaakt. ​

24 maart hadden we teamfotos met het tennisteam. Na de foto’s ben ik met een vriendin naar de winkel gegaan om cadeautjes te kopen voor m’n gastzusje en gastvader, die zaterdag & zondag jarig waren. M’n gastzusje had een feestje die zaterdag dus dat was wel gezellig. De 27e hadden we een tennis wedstrijd. We zijn met de mensen uit onze auto naar Dutch Bro’s gegaan op de heen weg (bekende zaak voor drankjes/koffie etc) en heb ik getennist. Ik moest eerder weg dan de rest van m’n team omdat ik die avond awards night had van het voetballen. De coach vertelde iets over iedereen en ik heb 3 awards gekregen, haha. Verder heb ik veel afgesproken met vriendinnen en hebben we leuke dingen gedaan! Het is zó fijn dat iedereen hier een auto heeft, want de afstanden hier zijn zo groot! Donderdag ben ik bij een vriendin KFC gaan eten en vrijdag na de training ben ik met 2 vriendinnen naar Starbucks gegaan.Vandaag en gister heb ik al m’n koffers ingepakt, want ik ben vandaag van gastgezin gewisselt. Ik ga daar verder niet heel veel over schrijven maar het liep gewoon niet meer zo soepel. Als je vragen hebt kun je me wel een berichtje sturen! Ik woon nu bij een vriendin en haar ouders waar ik laatst dus die sleepover had. Ze hebben best een groot huis en ik woon ongeveer 20 minuten van de school af. Ze zat bij me in het tennis team maar nu helaas niet meer. Ik weet zeker dat ik hier een hele leuke tijd ga hebben! 

Een vriendin heeft me vandaag geholpen met m’n spullen inpakken en omg ik weet echt niet hoe ik alles mee naar Nederland krijg.. het gaat zeker weten niet in twee koffers passen, haha. We zijn na het inpakken naar Dutch Bro’s gegaan (natuurlijk) en bij een restaurantje gaan lunchen. ‘S avonds heb ik m’n oude gastgezin op een dinner getrakteerd en zijn we rond half 9 naar m’n nieuwe huis gegaan. Morgen ga ik met een groepje wat leuks doen en maandag begint school weer! 

Zoals jullie lezen heb ik het best druk en ik heb het heel erg naar mijn zin hier!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te (blijven) lezen. Jullie kunnen rechtsboven in de toolbar (voor telefoon gebruikers) of links van het scherm (voor pc gebruikers) je email-adres invullen. Je krijgt dan een melding als ik een nieuwe blog plaats! 

Je kunt me volgen op insta (@josephinewilting) en toevoegen op Snapchat (xxxjoos)

XOXO Josephine


2 gedachten over “29. Tennis & nieuw gezin”

  1. Cool stuff! I like ur blog, it’s simply amazing!! We should grab some coffee at Dutchbros sometime. Looking forward to meeting you!

    Kind regards, Luke. >

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie