32. Laatste 20 schooldagen

Donderdag 27 april had ik, samen met 3 andere single-players van mijn team, de hele dag een tennis toernooi. Ik had alle wedstrijden gewonnen en in de finale moest ik weer tegen het meisje van Placer High School. Ik had gewonnen en was dus PVL Champion! M’n vrienden waren komen kijken, wat heel lief was. Daarna ben ik met drie vriendinnen sushi en ijs gaan eten. Rond een uur of 10 was ik weer thuis. De volgende dag hadden alle dubbel-spelers van mijn team een toernooi en mijn trainer vroeg of ik ook wilde komen kijken, dus ik had geen school die dag! Het was super mooi weer en het was heel gezellig met iedereen. IMG_2480Die zaterdag ben ik met twee vriendinnen gaan skiien/snowboarden. Ik had het maar een keertje gedaan en, zoals veel mensen weten, liep dat niet heel goed af, haha. We gingen vroeg in de morgen naar de supermarkt om wat eten te kopen en zijn daarna vertrokken naar Sugar Bowl. We moesten ongeveer 2 uur rijden en het was super groot en er lag super veel sneeuw. We gingen eerst van een normale berg af en het ging best goed! Ik werd al helemaal zelfverzekerd, dus na een paar keer van de normale berg af geweest te zijn, gingen we naar een nieuwe berg. Ik ging recht vooruit, met een enorme snelheid en viel keihard. Na afloop kwamen er allemaal mensen naar me toe en een vrouw zei zelfs ”That was epic”, haha. Het deed geen pijn, maar daarna was ik toch wel bang om weer zo snel te gaan. Het was een super leuke dag en ik ben blij dat ik mee ben gegaan!IMG_2424IMG_259730 april ben ik met twee vriendinnen gaan afspreken, want we hadden zin in Frozen Yogurt. We wilden daarna gaan tennissen, maar ze hadden me eerst nog mee genomen naar een plekje met een heel mooi uitzicht over Auburn. Toen gingen we naar de tennisbaan, waar we achter kwamen dat we de tennisballen vergeten waren.. We zijn toen maar in het park gaan rondlopen en zijn daarna naar het huis van m’n vriendin gegaan. Ze had super schattige baby katjes, maar helaas was ik weer allergisch, haha.IMG_2554Dinsdag 2 mei was een vriendin van me jarig en heb ik boterhammen en hagelslag, stroopwafels en zure matten mee naar school genomen voor in de pauze, haha. Het was heel gezellig en ze vonden het allemaal wel lekker, vooral de stroopwafels. ’s Avonds hadden we awards night van tennis bij een vriendin van me thuis. Het hele team was er en we hadden pizza gegeten en we kregen allemaal een award. Toen iedereen weg was ben ik met mijn gastzus, de coach en wat andere vriendinnen een spel gaan spelen en daarna gingen we naar huis

.IMG_2503.jpgIMG_2510IMG_2572

1 mei hadden we tennis playoffs. We moesten helemaal naar Stockton rijden, wat weer 2 uur was en het was wel 33 graden. Het waaide ook enorm hard, dus de bal vloog de hele tijd weg, haha. Helaas had ons team verloren, waardoor het seizoen dus afgelopen was, maar op donderdag had ik nog een Section toernooi omdat ik dus PVL champion was. Ik moest tegen andere kinderen tennissen die hetzelfde als ik hadden gewonnen, dus zij waren beter dan de rest van de kinderen waar ik tegen heb moeten tennissen dit seizoen. Op donderdag kwam de coach me om 7:00 ’s morgens ophalen en twee vriendinnen waren mee gegaan om me te supporten, wat super lief was. We hadden 2 uur gereden en ik had ook best zin om te tennissen! Helaas kwam ik er, na 2 uur rijden, achter dat mijn wedstrijd gecancelled was omdat het meisje een belangrijk examen had. We zijn toen gaan lunchen en hebben wat wedstrijden gekeken en zijn daarna naar huis gereden. Omdat het meisje niet was op komen dagen, was ik automatisch naar de Semi-finals op vrijdag. Vrijdag ochtend ging ik dus alleen met de coach weer daarheen en heb ik de eerste wedstrijd gewonnen. Toen kreeg ik een uur pauze en moest ik de finale spelen. Er waren best veel mensen komen kijken en ik won de eerste set met 6-4. Toen won zij de 2e set met 4-6 en won ik de derde set met 6-4. Het was een enorm stressvolle wedstrijd en mijn tegenstander speelde enorm vals, dus ik ben wel blij dat ik heb gewonnen! Ik ben trouwens de eerste vrouwelijke section winnares dat mijn school ooit heeft gehad, haha. Ik sta ook in de krant, je moet de URL even kopieren en plakken als je het wilt lezen: http://www.theunion.com/news/sports/prep-roundup-bear-rivers-wilting-wins-section-t/itle IMG_2598Ik was superblij dat ik het had gewonnen, maar ik vind het heel jammer dat tennis over is. Ik heb zoveel super leuke vriendinnen gemaakt door tennis en het was altijd gezellig bij de trainingen en de wedstrijden.

Zaterdag ben ik met mijn tenniscoach (hij is ook een leraar) en drie vriendinnen vrijwilligerswerk gaan doen bij een of ander kinder-evenement. We moesten aan een tafel zitten en kinderen konden bij ons een fiets winnen. We zaten er van 10:00 uur tot 14:00 en we dachten dat het lekker warm zou worden, dus we hadden allemaal zomer kleren aan, maar het was echt maar 12 graden. Gelukkig hadden we dekens en was het heel gezellig! Om 17:00 was er een surprise party geplanned voor een vriendin van me, die ook mee was met vrijwilligerswerk. We moesten dus een beetje tijd rekken tot 17:00 en we zijn toen met zijn allen gaan lunchen en naar Nevada City gegaan. Om 16:30 gingen we terug naar huis en na heel wat geregel ben ik met een vriendin snel naar haar huis gegaan zodat we ook op het feestje waren voordat zij aan kwam. Rond 17:15 kwam ze thuis en ze was heel verrast! Het was echt heel gezellig en we zijn allemaal tot een uur of 11 gebleven, voordat ze me naar huis brachten.IMG_2601IMG_2599 (1)

8 mei ben ik met een vriendin en m’n gastzus naar m’n eerste High School baseball game gegaan! Ik had allemaal zwarte kleren aan en het was 25 graden, dus het was heel warm. Helaas had onze school verloren, maar het was wel leuk om eens gezien te hebben.IMG_2600.JPGDinsdag 9 mei ben ik met twee vriendinnen naar Placer gegaan om tennis te kijken en zijn daarna sushi gaan eten.

Op school heb ik het nog steeds super leuk! Het is zoveel leuker dan Nederlandse scholen en ik zie er eerlijk gezegt wel tegen op om weer naar school te gaan in Nederland, haha. School is over minder dan een maand al over en ik ben er best verdrietig over, want ik ga al m’n vrienden super erg missen. 8 juni, de een na laatste schooldag, ga ik met vriendinnen slapen in de tuin van een vriendin en de dag erna hebben we graduation practice. Dan gaan alle seniors dus de ceremonie oefenen. Ik moet nog steeds m’n cap & gown bestellen.. Maar heb wel zin in graduation!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te (blijven) lezen. Jullie kunnen rechtsboven in de toolbar (voor telefoon gebruikers) of links van het scherm (voor pc gebruikers) je email-adres invullen. Je krijgt dan een melding als ik een nieuwe blog plaats!

Je kunt me volgen op insta (@josephinewilting) en toevoegen op Snapchat (xxxjoos)

XOXO Josephine

Plaats een reactie